رفتن به محتوای اصلی
آدرس: ارومیه - پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی - طبقه دوم - واحد 206 | تلفن: 04432750421 | مدیر اجرایی: 09144459811

پرتال توریسم پزشکی اروم تصمیم غرب

در سال‌های اخیر، گردشگری سلامت به‌عنوان یک صنعت مهم ظهور کرده است و افرادی را از سراسر جهان به دنبال درمان‌ها و روش‌های پزشکی تخصصی جذب می‌کند. در حالی که بسیاری از کشور‌ها به دلیل سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی پیشرفته خود شناخته شده‌اند، ایران نیز به عنوان یک مقصد برجسته برای گردشگری سلامت شناخته شده است. توریسم پزشکی با سفرهای معمولی پزشکی متفاوت است. در سفرهای معمول، شخص از کشوری کمتر توسعه یافته برای دریافت خدمات پزشکی به کشورهای پیشرفته می‌رود و دلیل آن نبود خدمات مشابه در کشورش است. در حالی که در توریسم پزشکی خدمات مشابه ارائه می‌شود ولی توریست کشور دیگر را ترجیح می‌دهد. خدمات ارائه شده در توریسم پزشکی متفاوت و بستگی به انتخاب گردشگر دارد. از خدمات بیسیک و ساده دندان پزشکی تا عمل جراحی‌های پیشرفته همچون جراحی قلب یا جراحی‌های زیبایی قابل ارائه بوده و دارای محدودیتی نیست.

با توجه به این‌که مراجعه‌کنندگان بخش گردشگری سلامت در وب‌سایت یک بیمارستان از تمام دنیا هستند، اهمیت راه‌اندازی پرتال توریسم پزشکی برای بیمارستان ها دو چندان می‌شود، چراکه رقابت برای جذب مخاطب در سطح جهانی است. قسمت آی‌پی‌‌دی (IPD, International Patient Department) بیمارستان که پذیرای مریض‌های خارجی است و قصد جذب بیماران از تمام نقاط دنیا را دارد باید کاری نیز در کلاس جهانی ارائه بدهد. پرتال های پر قدرت توریسم پزشکی  در کشورهای صاحب‌نام در این حوزه نظیر هند، ترکیه، تایلند، مکزیک، برزیل و … بازار را در دست گرفته‌اند و رقابت را بسیار سخت و فشرده کرده‌اند. برای این‌که بتوان در بازار آنلاین مدیکال توریسم دنیا حرفی برای گفتن داشت باید تک‌تک اصول و استانداردها را در پرتال توریسم پزشکی بیمارستان رعایت نمود. شرکت اروم تصمیم غرب به عنوان ارائه دهنده پرتال توریسم پزشکی اروم تصمیم متناسب با نیاز‌های منحصر به فرد بخش گردشگری سلامت، نقش مهمی را در ارائه یک وب سایت خوش ساخت در ارتقای مرکز درمانی یا کلینیک بیماران بین‌المللی ایفا می‌کند و اعتبار مراکز درمانی را به عنوان یک ارائه دهنده قابل اعتماد خدمات پزشکی و با کیفیت بالا توسعه می دهد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *