رفتن به محتوای اصلی
آدرس: ارومیه - پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی - طبقه دوم - واحد 206 | تلفن: 04432750421 | مدیر اجرایی: 09144459811

پرتال سازمانی اروم تصمیم غرب

شرکت مهندسی سیستم اروم تصمیم غرب، نرم‌افزار پرتال سازمانی هوشمند خود را با نام تجاری”پرتال سازمانی اروم تصمیم” بواسطۀ تجربیات مدیران و تیم تحقیق و توسعۀ هدفمند، جهت استفادۀ سازمان‌های در سطح Enterprise توسعه داده ‌است. پرتال سازمانی در واقع یک وب سایت جهت ارائه خدمات سازمانی می باشد که هدف آن صرفا درج اخبار و یا اطلاع رسانی نیست بلکه در آن‌ انواع اطلاعات، خدمات آنلاین، ابزارهای مدیریت کسب و کار، سامانه‌های ارتباطی و هر آنچه که یک سازمان برای ارائه خدمات خود نیاز دارد، ارائه می‌شود و سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا اطلاعات ذخیره‌ شده در داخل و خارج سازمان خود را به یکدیگر متصل کند و یک دروازه واحد برای ارائه اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم ‌گیری های آگاهانه مدیران در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد.

طراحی پرتال سازمانی در شرکت اروم تصمیم با هدف تحقق تحول دیجیتال در ایران و بهبود کسب و کارهای آنلاین بر اساس آخرین استانداردها و جدیدترین فناوری های روز توسط متخصصین باتجربه شرکت انجام می¬شود. سرعت پایدار، امنیت بالا، قابلیت های پیشرفته و برنامه ساز قدرتمند، چهار مولفه بارز و منحصر بفرد پرتال سازمانی و سامانه های خدمات الکترونیکی شرکت مهندسی سیستم اروم تصمیم غرب هستند و این افتخار را داریم که بهترین شرکت های مطرح ایرانی و بسیاری از نهادها، دانشگاه ها و سازمان های دولتی جزو مشتریان ما هستند. پرتال سازمانی اروم تصمیم غرب، یک نرم افزار مبتنی بر وب برای یکپارچه سازی اطلاعات، افراد و دسترسی ها در داخل سازمان‌ها است. شرکت ها و کسب و کار های مختلف می توانند از این نرم افزار، برای برقراری ارتباط آسان بین مدیریت، کارکنان و کاربران / مشتریان استفاده نمایند. پرتال سازمانی اروم تصمیم غرب قادر به دسته بندی  همه داده ها بوده و آنها را در یک رابط واحد برای همه بخش ها در دسترس قرار می دهد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *