رفتن به محتوای اصلی
آدرس: ارومیه - پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی - طبقه دوم - واحد 206 | تلفن: 04432750421 | مدیر اجرایی: 09144459811

هوش تجاری و داشبورد سازمانی اروم تصمیم غرب

شرکت مهندسی سیستم اروم تصمیم غرب، نرم‌افزار داشبورد سازمانی هوشمند خود را با نام تجاری”داشبورد هوش تجاری اروم تصمیم” بواسطۀ تجربیات مدیران و تیم تحقیق و توسعۀ هدفمند، جهت استفادۀ سازمان‌های در سطح Enterprise توسعه داده‌است. اصطلاح داشبورد به قسمتی از یک سیستم اطلاق می‌شود که شامل ابزارها و شاخص‌هایی برای تصمیم‌گیری است و جهت کنترل و هدایت یک سیستم استفاده می‌شود. داشبورد مدیریتی نیز ابزاری است که تمام اطلاعات لازم برای مدیریت سازمان را با استفاده از نمودارها و به کمک اشکال گرافیکی نمایش می‌دهد. به صورتی که می‌توان میزان پیشرفت یک پروژه و اطلاعات کلی آن را در یک نگاه به دست آورد. داشبورد هوش تجاری اروم تصمیم به شکلی منظم طراحی شده و اطلاعات دقیقی را نمایش می‌دهد.

وارد استفاده و کاربردهای خاص هوش تجاری در صنایع مختلف متفاوت است. به‌عنوان مثال: شرکت‌های خدمات مالی و بیمه‌ها از هوش تجاری برای تجزیه و تحلیل ریسک در طی مراحل وام و تصویب سیاست استفاده کرده و محصولات اضافی را برای ارائه به مشتریان موجود بر اساس نمونه کارهای فعلی شناسایی می‌کنند. هوش تجاری به خرده فروشان در زمینه مدیریت بازاریابی، برنامه‌ریزی تبلیغات و مدیریت موجودی کالا کمک می‌کند. در حالی که تولیدکنندگان به هوش تجاری برای تجزیه و تحلیل تاریخچه و عملیات کارخانه زمان واقعی استفاده می‌کنند و به آن‌ها برای مدیریت برنامه‌ریزی تولید، تهیه و توزیع کمک می‌کنند. شرکت‌های هواپیمایی و هتل‌های زنجیره‌ای از کاربران مطرح هوش تجاری برای مواردی مانند ردیابی ظرفیت پرواز و تعداد اتاق های رزرو شده، تنظیم قیمت‌ها و برنامه‌ریزی کارکنان استفاده می‌کنند. در سازمان‌های بهداشت و درمان، هوش تجاری و تجزیه و تحلیل برای تشخیص بیماری‌ها و سایر شرایط پزشکی و تلاش برای بهبود مراقبت و  نتایج بیماران کمک کننده است. دانشگاه‌ها و سیستم‌های مدارس از هوش تجاری برای نظارت بر معیارهای عملکردی کلی دانش‌آموزان و دانشجویان و شناسایی افرادی که ممکن است به کمک نیاز داشته باشند استفاده می‌کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *